Thursday, January 28, 2010

S.E.D.I.H

sejak naik sem baru ni
rasa macam semua tak kena
minggu first da kena marah dgn lecturer
SEBAB?
salah org lain...
malas nak panjang cerita
yang penting
aku tahu dan Allah tahu
perkara yang sebenarnya...

Settle dengan lecturer
salah faham dgn director lak
kali ni mmg aku ngaku
aku salah
misunderstood about everything
almost give up
but that's not so me...
Jumpa director
settle everything
ALHAMDULILLAH
director sgt memahami...
tapi....
walaupun da selesai perkara ni
aku still nak nangis
kenapa jadi mcm ni?
sepatutnya aku lega
tapi tak...
maybe sebab aku rasa
aku da teraniaya director aku
tanpa aku sedari
aku minta maaf sgt2

director kata he's fine
adah jgn stress
it's over
tp...
apa aku da buat ni...

clasmates sem7...
adah minta maaf
adah da salah cerita
about the director
semua salah aku
berdosanya AKU...

ya Allah...
ampuni aku hamba Mu
semoga apa yang telah berlaku
menjadi pengajaran buatku
hamba Mu
semoga aku dapat menyedari
akan hikmah
disebalik petunjuk Mu





No comments:

Post a Comment