Tuesday, January 26, 2010

munirah nyanyi... (^_^)

i hope you are doing fine out there without me coz i am not doing so good without you...
the things i thought you never know abut me were the things i guess you always understood
so how could i have been so blind for all this years
guess i only see the truth through all this fear
and living without you and everything i have in this world
and all i that ever be it could all fall down around me
just as long as i have you right here by me

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

baik-baik sayang- Wali

No comments:

Post a Comment